PILOXING

Termíny

První termín 12.3.2015
Nezapomeňte se telefonicky předem domluvit.


Pod vedením lektorky Denisy organizujeme hodiny PILOXINGU.
 
deny  


CO SI VZÍT NA HODINU?

  •  Pohodlné sportovní oblečení
  •  Dostatek tekutin
  •  Ručník
  •  Rukavice určené na piloxing 
    (dobrovolné, pro začátek cvičíme bez rukavic)
  • Cvičí se na boso, ale boty nejsou zakázané
    (vhodná fitness obuv)
  • Podložku na cvičení

ZNÁTE CVIČENÍ S NÁZVEM PILOXING?

Jak si udržet pěknou postavu, ale zároveň se bavit a necvičit stále stejné stereotypní cviky? Vyzkoušejte piloxing! Moderní sportovní disciplína, která si během velmi krátké historie získala obrovské množství příznivců.

Cvič a vybij se!

Co je to piloxing? Je to spojení slov pilates a box. Že to nejde dohromady? Naopak! Ladné pohyby, kde si procvičíme celé tělo a zapojíme každičký sval v kombinaci s rychlým a výbušným sportem, jako je box. Unikátní kombinace, při které nebude ani jedno cvičení stejné. Lze si snadno upravovat cviky, kombinovat a přidávat nové prvky do již vytvořených cvičebních programů.

Odkud se piloxing vzal?

Piloxing má poměrně krátkou historii. V roce 2011 se všestranná cvičitelka Vieveca Jensenová pokusila o první kombinace těchto zdánlivě vzdálených aktivit. Jako zkušená cvičitelka a zdatný sportovec během krátké chvíle vytvořila toto atraktivní cvičení. Rozšíření bylo velmi rychlé. Nejdříve veřejné cvičení v bydlišti autorky, tedy v Kalifornii, ale díky internetu a skvělým referencím se piloxing rozšířil raketovým způsobem dál do světa.

Co k němu potřebujeme?

Piloxing je v podstatě kardio cvičení, kde hraje prim tepová frekvence a následné spalování tuků. Tedy tělo se znatelně zapotí. Vyplatí se tedy jakékoliv vzdušené oblečení, vhodné na sport či aerobic. Dále jsou vhodné kvalitní boty. Všechny uvedené potřeby snadno najdeme doma. Jedinou investicí pak mohou být speciální rukavice na piloxing.

Začněte pomalu a efektivně

Začátky piloxingu mohou být náročné. Jde o poměrně náročné cvičení, kde se zapojí všechny partie těla. Doporučuje se určitě začít s někým zkušeným, kdo cvičí delší dobu. Je to výhodné hned z několika důvodů. Okoukáte různé druhy cviků, dotyčný Vás pak snadno opraví a dohlédne i na to, abyste cviky prováděli správně. Nevhodné cvičení pak může způsobit zranění nebo zbytečné bolesti svalů.

Již i u nás se ve větších městech piloxing předcvičuje a je vhodné se účastnit takto veřejných hromadných cvičení. Kromě osvojení si samotných návyků cvičení si můžete vytvářet vlastní alternativní cvičební program, který půjde snadno cvičit i doma.

Jak vypadá cvičení v praxi?

Jak jsme si již uvedli, piloxing je aerobní, ale zároveň i posilovací cvičení. Kombinuje tedy posilování svalů a svalových partií, ale specializuje se i na problémové partie, kde nepotřebujeme nahromaděný tuk.

Samotné cvičení se provádí nejčastěji na hudbu, existuje již i připravená speciální hudba na piloxing. Kombinují se rychlé výpady a cviky s pomalejšími kombinacemi, které se specializují na posilování vybraných partií těla. Hudba bývá výbušná, rytmická a energizující.

Co můžeme zhubnout?

Piloxing je skvělou volbou pro redukci hmotnosti především v oblasti břicha, stehen, hýždí, ale lze se zaměřit i na ruce, nohy nebo záda. Piloxing má ale i účel i čistě psychologický. Vybouřit se v dnešní hektické době v tomto výbušném sportu, odpočinout si psychicky, unavit své fyzické tělo, ale načerpat pozitivní energii.

Důkazem obliby tohoto sportu je i řada známých světových celebrit, které piloxingu propadli. Jde o jména jako je Hillary Duff, Holly Frank nebo Alexis Bledl.

Kombinace? S čímkoliv

Výhodou piloxingu je i možnost kombinace s libovolnými prvky jiných sportů. Je libo aerobic, zumbu nebo třeba moderní tance? Piloxing lze kombinovat s čímkoliv. Hlavní náplní je získání psychické energie a dobití sebe sama, ale zároveň odplavení starostí a vybití zlosti formou fyzického těla.


Comments